ریشه کنی مورچه ها تخصص ماست


دفع مورچه با سرکه

آیا مورچه ها با سرکه از بین می روند؟

چگونه به طور طبیعی با سرکه از دست مورچه ها رها شویم؟

 

اگر می‌خواهید بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی، مورچه های خانه را دور کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید. آفت کش های مصنوعی ممکن است در برخی مواقع و در صورت استفاده های افراطی برای سلامت انسان و حیوانات خانگی مضر باشند.، در این صورت راه حلهای طبیعی و موثری برای نابود کردن مورچه ها، بدون استفاده از مواد شیمیایی و سموم، وجود دارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چطور با سرکه به طور طبیعی و مؤثر به دفع مورچه ها بپردازید.

 

اسپری ترکیب سرکه با آب بر مورچه

 

یک راه عالی برای کشتن مورچه ها استفاده از سرکه سفید و آب است. مورچه ها به سرکه حساس هستند، بنابراین شما می توانید فقط با استفاده از آب و سرکه یک آفت کش طبیعی تهیه کنید. شما باید با اضافه کردن میزان مساوی از سرکه و آب، یک محلول تهیه کنید. هنگامی که آن را تهیه کردید مستقیما به روی حشرات اسپری کنید تا آن ها را بکشید. وقتی آن ها را کشتید، آن ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و دور بیاندازید. آن ها را در معرض مورچه های دیگر قرار ندهید، زیرا بوی آن ها ممکن است بقیه مورچه ها را جذب کند.

 

اسپری ترکیب آب و سرکه بر مسیر عبور مورچه ها

 

محلول آب و سرکه به طور غیر مستقیم نیز برای از بین بردن مورچه ها استفاده می شود. اسپری را بردارید و روی مناطقی که رفت و آمد می کنند بپاشید. بدین صورت شما به ورود مورچه ها به فضای خانه خود کنترل خواهید داشت و اینگونه، آن ها دیگر وارد خانه نمی شوند.

 

دفع مورچه ها با تمیز کردن سطوح با سرکه

 

همچنین سرکه برای شستشو یا تمیز کردن سطوح بسیار کارآمد است. می توانید از همین محلول برای تمیز کردن پنجره ها، پیشخوان آشپزخانه و کف خانه استفاده کنید تا مورچه ها کمتر به این سطوح دسترسی داشته باشند. پیشنهاد می کنیم سرکه سفید را در برنامه تمیز کردن خانه خود قرار دهید، این محلول علاوه بر ضدعفونی کردن، به شما کمک می کند از دست مورچه ها نیز رها شوید.

تهیه دفع کننده خانگی قوی با سرکه‌

 

شما همچنین می توانید از ترکیب سرکه با سایر افزودنی ها برای تهیه یک دفع کننده خانگی برای سایر حشرات استفاده کنید. آن فضاهایی را که مورچه ها زندگی می کنند ضدعفونی کنید. یک بطری 250 میلی لیتری بردارید و به آن صابون دستشویی یا مایع ظرفشویی و مقداری پونه، دارچین، روغن چای، سیترونلا و سرکه اضافه کنید. مواد را هم بزنید و سپس 3 قاشق غذاخوری از این محلول را با دو لیوان آب حل کنید. سپس با استفاده از این محلول فضاهای مشکل ساز خانه را مانند اطراف سطل زباله، یخچال و برخی از پنجره ها اسپری کنید. اگر می خواهید اپن را با این محلول تمیز کنید نصف قاشق غذاخوری آن را با آب حل کنید و روی سطح اپن اسپری کنید.

 

ترکیب سرکه‌ و  آبلیمو

 

در کل استفاده از ضدعفونی کننده های طبیعی ساخته شده با سرکه برای دفع هجوم مورچه ها بسیار موثر است. شما همچنین می توانید سرکه سفید را با یک لیوان آب لیمو، 30 گرم فلفل چیلی و آب ترکیب کنید. ترکیب لیمو و فلفل چیلی به عنوان یک محلول ضدعفونی کننده، بسیار موثر است. علاوه بر این اگر لانه مورچه ها را پیدا کنید و این محلول راروی آن اسپری کنید می توانید از دست مورچه های داخل لانه نیز رها شوید.

تمامی موارد بالا از راه حل های ارزان و ساده با استفاده از سرکه برای دفع مورچه ها از خانه و یا حتی حیاط و باغچه هستند. راه حل های زیادی برای خلاصی از مورچه ها وجود دارد که بسته به شرایط خود می توانید از آن ها بهره ببرید.

 

سم مورچه انت کیلر

سم مورچه کش - خرید کلیک کنید


سفارش سم از طریق: