ریشه کنی مورچه ها تخصص ماست


از بین بردن مورچه های آپارتمان

چگونه از شر مورچه های آپارتمان خلاص شویم؟

چگونه از مورچه های آپارتمان خلاص شویم؟

 

نحوه برخورد با مورچه ‌ها در آپارتمان

 

راهنمایی مفید برای مدیران ساختمان

 

خطوط تلفن ما با درخواست‌های مشتریان و مدیران ساختمان که به دنبال خدمات کنترل مورچه ها به ویژه مورچه های آپارتمان می‌گردند در حال منفجر شدن است. مورچه‌های سیاه که گاهی مورچه‌های پیاده‌رو نیز نامیده می‌شوند، در طول بهار و تابستان بسیار رایج هستند. زمانی که هوای گرم از راه می‌رسد، سر و کله مورچه‌ها نیز پیدا می‌شود. در مورد سایر حشرات نیز می تواند همین اتفاق بیفتد. فقط این که برخی گونه‌ها بیشتر از سایرین آزاردهنده هستند.

 

دلایل جذب مورچه های آپارتمان

 

هنگامی که مورچه‌ها به داخل مجتمع آپارتمانی راه پیدا می‌کنند، چند چیز شایع وجود دارد که آن‌ها را ترغیب می‌کند برای فرار از گرمای بیرون در کنار شما بمانند. باقی‌مانده‌های غذا دلیل بسیار مهمی است که باعث می‌شود مورچه‌ها به خانه‌ها هجوم بیاورند، و دلیل این است که چرا بیشتر در آشپزخانه پیدا می‌شوند تا در جاهای دیگر واحد. غذاهایی که مورچه‌ها از آنها لذت می‌برند نشاسته، غذاهای شیرین و غذاهای چرب هستند.حتی غذای حیوانات خانگی نیز می‌تواند آنها را جذب کند. سپس بقایای غذایی را که پیدا می‌کنند به کلونی خود می‌برند.

دفع ناکافی و نامنظم زباله‌ها نیز می‌تواند یکی از عوامل مهم جذب مورچه‌های آپارتمان باشد. مورچه‌ها به ‌راحتی می‌توانند کیسه‌های زباله را سوراخ کنند و نگه‌داشتن زباله در داخل سطل لزوماً آنها را متوقف نمی‌کند. آنها راهی برای ورود به آن پیدا می‌کنند. تمام افراد ساکن در آپارتمان باید کیسه‌های زباله را زود به زود تعویض کنند و از گذاشتن کیسه‌های زباله برای مدت طولانی روی زمین خودداری کنند.

لانه‌هایی که در داخل آپارتمان شما ساخته شده‌اند نیز ممکن است توضیح دهد چرا شما مورچه‌ها را می‌بینید. این موضوع اغلب اتفاق نمی‌افتد؛ اما اگر مشکل برای مدت طولانی برطرف نشود یا توسط یک متخصص رسیدگی نشود، مورچه‌ها می‌توانند یک لانه حفر کنند. برخی از مواد داخل ساختمان آپارتمان شما، مانند چوب خیس یا پوسیده، می‌تواند از شرایط ایده‌آل مورچه‌ها برای ساختن لانه باشد.

 

افراد ساکن در آپارتمان را در جریان بگذارید

 

اگر مستأجران شما از مورچه‌های داخل خانه شکایت دارند، قبل از اینکه مشکل از کنترل خارج شود، شکایت آنها را جدی بگیرید. همچنین اقداماتی وجود دارد که مستأجران می‌توانند انجام دهند تا آپارتمانشان جذابیت کمتری برای مورچه‌ها داشته باشد، بنابراین برای آگاهی از نکات بیشتر به فهرست پایین مراجعه کنید:

  • غذاها را درون بسته‌بندی نگهداری کنید.
  • مواد غذایی ریخته شده روی زمین و میز را تمیز کنید.
  • به طور منظم جاروبرقی بکشید و گردگیری کنید.
  • زباله‌ها را روزانه بیرون بگذارید.
  • اغلب اوقات بشقاب غذای حیوانات خانگی را خالی کرده و تمیز کنید.

اگر چندین خانواده در یک آپارتمان از مورچه‌ها شکایت دارند، مطمئن شوید که موضوع را به دیگران اطلاع دهید و روش‌هایی را برای جلوگیری از سرگردانی مورچه‌ها به آپارتمان‌های دیگر به اشتراک بگذارید. در نظر داشته باشید که در قسمت‌های مشترک، آسانسورها یا حتی پشت درها اطلاعیه‌هایی شامل پیشنهادهایی در مورد اینکه چگونه دیگر ساکنین می‌توانند به کاهش مشکل مورچه کمک کنند، نصب کنید. ایجاد این فهرست همچنین به مستأجران شما این اطمینان را می‌دهد که شما در رأس همه چیز هستید و به‌راحتی و رفاه آنها اهمیت می‌دهید.

 

کنترل مورچه‌ها در آپارتمان به روش های ساده و خانگی

 

برخی به شما خواهند گفت که چیزهایی مانند محصولات بدون نسخه، تفاله قهوه، سرکه، صابون ظرف‌شویی و بسیاری دیگر از وسایل خانگی می‌توانند شما را از شر مورچه‌ها خلاص کنند. چنین چیزی مشکل را حل نمی‌کند و ممکن است حتی یک تاثیر کوچک نیز نداشته باشد. حقیقت تأسف‌بار این است که شما نمی‌توانید با استفاده از روش‌های کنترل خانگی، مورچه های آپارتمان را کاملاً متوقف کنید. به ویژه اگر مورچه ها لانه های خود را در داخل خانه قرار داده باشند. مسئله اصلی این است که در وهله اول چگونه و از کجا از بیرون به داخل آمده‌اند.

این موضوع شامل انجام اقدامات کنترلی در خارج از مجتمع آپارتمانی و شناسایی محل آمدن مورچه‌ها می‌شود و معمولاً به این معنی است که یک متخصص باید به بیرون ساختمان شما نگاهی بیندازد، محیط اطراف را سالم‌سازی کند و جلوی مورچه‌ها را از مبدأ بگیرد.

 

شکایات مستأجران

 

اطمینان حاصل کنید که جزئیات مدیریت آفات در ملک شما در اطلاعات اجاره شما ذکر شده است. حتی اگر این مسئولیت به عهده مستأجرین باشد، باید قویاً در نظر داشته باشید که یک سالم‌ سازی حرفه‌ای در محیط ساختمان و قسمت‌های مشترک انجام دهید. معمولاً در وهله اول ورود مورچه‌ها تقصیر مستأجرین نیست، بنابراین زمانی که مستأجران در مورد اینکه چرا مورچه دارند گیج شده‌اند، به این موضوع حساس باشید.

 

سم مورچه انت کیلر

سم مورچه کش - خرید کلیک کنید


سفارش سم از طریق: